Szolgáltatás

A betegségek hatása az ügynökségek munkájára

Sajnos az elmúlt hetekben egyre aggasztóbb hírek érkeznek a korona vírussal kapcsolatosan. Nem kizárt, hogy hamarosan hazánkban is számos óvintézkedést be fognak vezetni majd. Például bezárják az iskolákat, óvodákat, nem lehet majd színházba, moziba menni és a 100 főnél nagyobb rendezvények, például koncertek, vagy vásárok megtartását is korlátozhatják. De milyen hatással lesz mindez egy online ügynökség életére? Egy online marketing ügynökség annyiból szerencsésebb helyzetben van, hogy sok munkatárs eleve nem egy irodából, hanem homeofficeban végzi mindennapi munkáját. Viszont fel kell készülniük rá, hogy az online ügynökség ügyfelei viszont kérhetnek módosításokat, változtatásokat akár a már lefektetett éves stratégiájuktól eltérően is. Az online marketing ügynökségcsapata mint mindig, egy ilyen helyzetben is azon dolgozik, hogy a lehetőségeikhez és az eszközeikhez képest olyan tartalmakat állítsanak elő és olyan kommunikációs eszközöket vessenek be, amit a kialakult egyedi helyzet megkíván. Ilyen helyzetben még inkább felértékelődik a hiteles és közérthető, egyértelmű és világos kommunikáció, amihez pedig nélkülözhetetlenek a témában jártas szakemberek.

Vélemény, hozzászólás?