Magyarországon is egyre többen építenek én márkát. És sokan vannak a magyar reklámügynökségek szerint, akik az én márkájukra húztak fel egy jól működő vállalkozást. És mivel saját maguk adják a vállalkozás alapját, de mégis egy gazdasági tevékenységről van szó, így többen döntenek úgy, hogy reklám ügynökség segítségét veszik igénybe. Ha valóban olyan én márkáról van szó, amelyet több százezren követnek, például a social média oldalakon, ott el is kél a segítség. A reklám ügynökség átvállalhat rengeteg olyan feladatot, amelyre a hírességnek már nincsen ideje. Mi ebből gyakorlatilag semmit sem érzékelünk ,de sokszor egy egészen komoly szakmai segítő team áll egy egy kedvenc insta, vagy facebook profilunk mögött. Aszisztensek, akik kezelhetik a felületeire érkezett leveleket, üzeneteket, válaszolhat a kommentekre, felállíthatja a megjelenések sorrendjét és stratégiáját, beállíthatja a hirdetéseket. Mint ahogy ezt a magyar reklámügynökségek is teszik ügyfeleik részére. Persze ilyen helyzetben nagyon pontosan le kell tisztázni a hatásköröket és a feladatokat, valamint hogy ki miért és milyen mértékben vállalja a felelősséget. Előfordult már, hogy egy rossz válasszal komoly károkat okoztak az én márka tulajdonosának, persze azért erre ritkán kerül sor.
Hasonló írások
Eljegyzés menete
Minden hajadon életében eljön a „nagy nap”. Különleges jelentőséggel bír. Viszont a nagy napot megelőzi megannyi teendő, szervezés, viszont mindezt a leánykérés előzi meg. Az eljegyzés vajon elhanyagolható dolog manapság, vagy hasonló jelentőséggel bír, akárcsak a „nagy nap”? Ezt a cikket elsősorban azoknak ajánlom, akik leánykérés előtt állnak, és ötletük sincs, hogy hogy kezdjenek hozzá, […]
Audi A3 első szélvédőcsere Budapest: árak és szolgáltatások összehasonlítása
Szélvédőcsere Budapest: minden, amit tudni érdemes A járművek szélvédője kritikus szerepet tölt be az utasok biztonsága és a kényelem szempontjából. Nem csoda tehát, hogy a szélvédőcsere Budapest területén gyakori és fontos szolgáltatás. Ebben a cikkben összegyűjtöttük azokat az információkat, amelyek segíthetnek megérteni ezt a folyamatot és megtalálni a legmegfelelőbb szolgáltatót.
A Mcrosoft vezérigazgatója szerint a személyes adatok titokban tartatása emberi alapjog
A Microsoftot rengeteg vád érte az évtizedek során, hogy miként él vissza a felhasználók adataival. Érthető, hogy amióta a GDPR hatályba lépett, már nem csak az EU gondolja úgy, hogy a személyes adatok integritása és titokban tartása fontos. Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója január 24-én beszélt a témáról a World Economic Forumon. Satya szerint a […]