Szolgáltatás

Ki áll az én márkák mögött?

Magyarországon is egyre többen építenek én márkát. És sokan vannak a magyar reklámügynökségek szerint, akik az én márkájukra húztak fel egy jól működő vállalkozást. És mivel saját maguk adják a vállalkozás alapját, de mégis egy gazdasági tevékenységről van szó, így többen döntenek úgy, hogy reklám ügynökség segítségét veszik igénybe. Ha valóban olyan én márkáról van szó, amelyet több százezren követnek, például a social média oldalakon, ott el is kél a segítség. A reklám ügynökség átvállalhat rengeteg olyan feladatot, amelyre a hírességnek már nincsen ideje. Mi ebből gyakorlatilag semmit sem érzékelünk ,de sokszor egy egészen komoly szakmai segítő team áll egy egy kedvenc insta, vagy facebook profilunk mögött.  Aszisztensek, akik kezelhetik a felületeire érkezett leveleket, üzeneteket, válaszolhat a kommentekre, felállíthatja a megjelenések sorrendjét és stratégiáját, beállíthatja a hirdetéseket. Mint ahogy ezt a magyar reklámügynökségek is teszik ügyfeleik részére. Persze ilyen helyzetben nagyon pontosan le kell tisztázni a hatásköröket és a feladatokat, valamint hogy ki miért és milyen mértékben vállalja a felelősséget. Előfordult már, hogy egy rossz válasszal komoly károkat okoztak az én márka tulajdonosának, persze azért erre ritkán kerül sor.

Vélemény, hozzászólás?